חולי 'קורונה' התגלו בספינה שיצאה לשיט ביפן

שלמה ריזל No Comments on חולי 'קורונה' התגלו בספינה שיצאה לשיט ביפן

על ספינת טיולים יפנית שיצאה לשיט התגלו במהלך המסע כ-10 חולים בנגיף הקטלני 'קורונה', החולים הועברו מיידית לבית חולים ביפן ושאר נוסעי הספינה יישארו בבידוד עד לשלילת הידבקותם | על הספינה כ-17 ישראלים

A cruise ship docked at the port in the Southern Israeli town of Ashdod. June 23, 2014. Photo by Moshe Shai/FLASH90 *** Local Caption *** ðîì àùãåã ñôéðåú ñôéðä àéðä äåáìä צילום: Moshe Shai/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

10 נוסעים בספינת טיולים יפנית שיצאה לשיט התגלו, במהלך המסע כחולים בנגיף הקורונה, על הספינה כ-3700 נוסעים. החולים הורדו מהספינה והועברו לבתי חולים ביפן, שאר נוסעי הספינה נאלצו להישאר בתוך הספינה בהסגר מעתה ועד 14 הימים הקרובים מחשש שאחד או כמה מהם נדבקו אף הם בנגיף הקטלני.

צוות של הרשויות היפניות נמצא על הספינה ונפגש עם כל אחד מהנוסעים במטרה לספק מזון, תרופות וכל טיפול נחוץ אחר. על פי הודעת משרד החוץ הישראלי שמסתמך על מידע מהיפנים, על הספינה יש בין 15 ל-17 נושאי דרכון ישראלי אבל הרשימות עדיין לא מאומתות. עד כה נלקחו דגימות מה-200 נוסעים נוספים וממתינים לתוצאות. אם יתגלה חולה נוסף במחלה יעבירו אותו לבית חולים ביפן.

ממשרד החוץ נמסר כי המשרד עומד בקשר עם הרשויות ועם המשפחות ועוקבים מקרוב אחרי התפתחות, חשוב לציין כי בשלב זה הישראלים אינם בין החשודים בהידבקות בנגיף. עוד נמסר ממשרד החוץ כי אין חשש שנוסעים ישראלים על האוניה הזקוקים תרופות יוותרו בלעדיהם וכי משרד החוץ ידאג לספק להם את הדרוש במקרה הצורך.



0 תגובות